torstai 6. syyskuuta 2012

meksikolaista arkea

Hola todos! Anteeeeksi hiljaisuuteni täällä blogin puolella! Aika ei vaan oo riittänyt, kun päivät menee niin nopeesti. Mutta nyt lupaan skarpata tän postailun kanssa, niin pysytte mukana mun tekemisissä! ;)

Viime viikonloppu meni mukavasti yhen kaverin synttäreillä, shoppaillessa ja rentoutuessa! Löysin yhen tosi kivan ja HALVAN vaatekaupan, johon meen kyllä toisenkin kerran! Löysin sieltä itelleni täydellisesti istuvat farkut 13 eurolla, ihan hyvin :D haha!

Maanantaina mulla alkoi vihdoin Rotaryn järjestämät espanjan tunnit!
Nyt lopetan englannin puhumisen ja siirryn kokonaan espanjaan! Katsotaan miten käy :D Meillä on siis kolme kertaa viikossa (ma,ke,pe) kaksi tuntia espanjaa kai kahden kuukauden ajan. Oon kyl tosi ilonen et meille järjestetään noita tunteja :)

Muuten nää viimepäivät on mennyt koulussa ja nukkuessa. Oon tosi väsynyt viikkoisin, koska koulu alkaa jo seitsemältä.. Iltaisin meenkin sitten nukkumaan jo ennen kymmentä :D Äippähän siellä kotona tietää, että mä tarviin kunnon yöunet, että pärjään :)

Oon saanut jo tosi paljon kavereita, koulusta, vaihtareista ja vanhoista vaihtareista! :) Ja ainiin noi kuvat on eiliseltä, kun olin yhden toisen vaihtarin host-perheen luona syömässä ja opiskelemassa espanjaa!

Adios!

-Oona

Ei kommentteja: