tiistai 4. syyskuuta 2012

let's go to the beach

Ciao tutti!

Arki alkaa pikkuhiljaa saapua tänne italiaankin, vaikka koulu alkaa vasta ensi viikon lopulla. Tässä viikon aikana mun peruspäivään on sisältynyt mm. myöhään nukkumista, shoppailua päivällä, pastaa, päiväunia, italian opiskelua, monen ruokalajin päivällisiä sekä tietysti kavereiden kanssa hengaillua ympäri kaupunkia ;)

Tänne Cagliariin on nyt saapunut lisää vaihto-oppilaita! Oon tavannut jo brasilialaisen Julianan, norjalaisen Camillan ja amerikkalaisen Morganin. Eilen ja tänään käytiin tyttöjen kanssa kiertelee kaupungilla, mikä on kyllä tosi sokkeloinen ja täynnä kapeita kauniita kujia. Onneksi meillä oli pari paikallista kaveria mukana niin ei eksytty - vielä.. :D

Mut on otettu tosi hyvin mukaan mun host-veljen kaveriporukkaan (host-veli vaihdossa kanssa). Oon ollut poikien kanssa ulkona melkein joka ilta, on ne sen verran hauskaa seuraa! Pojat on maksanut mulle jo monet italialaiset jäätelötkin :) Tota jäätelön syöntiä täytyy kyllä alkaa vähentää, koska se on ihan liian hyvää täällä!<3

Ainiin mä alotan lentopallon pelaamisen! Tai ainakin kokeilen, millasta se on :) Tapasin yhden tytön, joka aloitti pelaamisen vuosi sitten, joten pääsen mukaan niiden joukkueeseen. Tänään meen pizzalle lenttisjoukkueen kanssa ja varmaan ensi viikolla alkaa treenit. Ihana päästä urheilemaan pitkästä aikaa!

Tietokonekin hajosi väliaikasesti pari päivää sitten, mutta heti sen huoltoon vietyäni se koki jonkinnäköisen ihmeparannuksen! Mun ymmärrys ei riitä noihin juttuihin, eikä onneks tarttekaan! :D
  IMG_0004IMG_6734[1] (2) IMG_6733

Ei kommentteja: