maanantai 20. elokuuta 2012

syntttärit

Hola!
Mitäs sinne Suomeen kuuluu?
Mulla rullaa hyvin! Lauantaina juhlittiin mun synttäreitä täällä meidän kotona ja paikalla oli rotareita ja muita vaihtareita!
Mun host-perhe osti mulle sinne mun elämäni ensimmäisen piñatan, joka oli Angry Birdin mallinen ;) Olin tosi innoissani hakkaamassa sitä ja loppujen lopuksi se tuli alas yhdellä lyönnillä! Voi olla että käytin liikaa voimia! :D Juhlat onnistu tosi hyvin ja ainoona miinuksena oli sade, mutta se ei kuitenkaan menoa haitannut ;)
Eilen käytiin saattamaasa Karen lentokentälle ja sieltä se suuntas kohti Belgiaa. Hassua ajatella, että en tiedä yhtään milloin seuraavan kerran nähdään sen kanssa.. Onneks on kuitenkin kaikki skypet ja facebookit niin yhteydenpito on helppoa :)
Kohta mennään host-isän kanssa käymään naapurikaupungissa. Mukavaa koulu- ja työviikkoa kaikille!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Sinulla oli kivan näköiset synttärit ja monenlaista tapahtumaa.
Me olimme papan kanssa mökillä viikonvaihteessa. Siellä oli metsäkone kaatamassa isot männyt ja kuuset. Risusavottahommat jatkuvat pitkin syksyä. Hyvää kouluviikkoa Sinulle! Tv. Eeva-Liisa ja Pappa