perjantai 24. elokuuta 2012

Bye Spain, Hello Italy!

Ciao! Sono in Italia! <3

Saavuin tänne eilen illalla pitkän päivän jälkeen! Ensin hengailin Nean kanssa viisi tuntia Malagan kentällä, koska äitin ja mummin lento lähti aikasemmin kun mun. Rooman lennolla istuin ihanan italialaisen pariskunnan vieressä, ne tarjos mulle munffinsia! :D Rooman kentällä meinas jo paniikki iskeä vaihdon kanssa, koska ei jostain syystä päästy koneesta pois ja odottelun jälkee oli vielä bussireissu terminaalille.. Ehdin kuitenkin Cagliarin koneeseen! Toinen lento menikin nopeasti, koska mä nukahin jo nousussa :D Kun avasin silmät, alla näky jo Sardinian vuoret!

Kentällä mulle oli ihana yllätys! Host-perhe, niitten sukulaisia ja Claudian kaikki kaverit oli mua vastassa "Benvenuta Senja!" julisteiden kanssa! :) Olin vaan yhtä hymyä! Käytiin kaikki korkeella vuorella, josta näky koko Cagliari ja sen jälkee syötiin spagettia (tänään on kuulemma lasagnea) :D Kaikki on tosi ystävällisiä ja yrittää kovasti puhua englantia. Mun host-perhe on sopinut, että ekat pari viikkoa puhutaan englantia ja sitten vaihdetaan italiaan. Tää on tosi hyvä juttu! :)

Tänään käytiin host-vanhempien kanssa (Claudia kärsii kesä-koulussa muutaman kurssin takia) kävelemmässä rannalla/laguunilla. Merivesi 29 astetta??! Jopa mä viihdyin aallossa :) Illalla mua tulee tapaamaan jotain mun ikäsiä tyttöjä ja poikia, jotka osaa puhua hyvin englantia. Lähetään kai käymään jossakin :)

Kerron lisää tästä perheestä ja kodista ens kerralla! Tässä viimeset kuvat Espanjasta:

P8214187 P8214211 P8143968 P8214197 IMG_0005 P8143952 P8143941 äippävenla IMG_0018

Ei kommentteja: