lauantai 18. elokuuta 2012

Feria

Hola ja terveiset Espanjasta!

Maanantaina kun noustiin Venlan kanssa lentokoneesta, meitä tervehti heti kuumuus (jota ollaanki tässä jo ooteltu koko kesä..) 35 astetta varjossa, ei ainakaan tuu kylmä! Ja parasta on, että Italiassa on ihan yhtä lämmin :)
Asutaan täällä Fuengirollassa mun kummmitädin luona. Tän viikon saldona on jo auringon palvomista rannalla ja altaalla, syömistä, paaaljon kävelyä, kuumien lenttiksen pelaajien kattelemista ja tietenkin shoppailua (tänään: Ralp Laurenin aurinkolasit<3) 

Eilen käytiin Malagassa Ferioilla (= super isot juhlat, jossa paikalliset pukeutuvat flamenco-asuihin, ratsastavat hienoilla hevosilla ja tanssivat) Väkeä oli ihan kiitettävästi ja erilaisia ruokapaikkoja löytyi varmaan monta sataa. Miehet ratsastivat valkoisilla ratsuillansa pitkin katuja, jotka oli suljettu liikenteeltä. Monen pikkuprinsessan (mun) haave: päästä sellasen prinssin satulalle ;) Harmi että en tajunnut ottaa teille kuvia niistä! Jotenki vaan unohtu... :D
Feriaan kuuluu aina myös tivoli, jonka koko Malagassa läheni kyllä Linnanmäkeä! Siellä oli mm. suurin ja nopein maailmanpyörä, jonka oon koskaan nähnyt, hevoskaruselleja (joissa istuttiin oikeiden ponien kyydissä!) ja aivan ihania pikkudonitseja, jotka tarjoiltiin valkosuklaan kanssa. Nam! :)

P8174006 P8174033 P8174065 P8174085 P8174070 P8174043 P8174077 P8174003 P8174126
Ps. Mun pikkusisko Venla 15 v (kuvassa yläpuolella) jää tänne asumaan! Ollaan monta päivää odoteltu tietoa koulupaikasta suomalaisesta peruskoulusta täältä ja eilen tuli iloista informaatiota :) Venla asuu täällä nyt ainakin jouluun asti ja opiskelee ahkerasti! Katotaan sitten saako tuota tyttöä kevääksi enää Suomeen... Äitillä on nyt molemmat lapsukaiset maailmalla! Pus pus <3

2 kommenttia:

Jek-ki kirjoitti...

Senja nyt pääsit nauttimaan feria-pippaloista joista oon koko viime vuoden selittäny sulle mun ja eevan espanja reissun takia! Eikö ookki ihan huippua se meno siellä :)).

Unknown kirjoitti...

Joo mä muistan sun feria hehkutukset ja täytyy myöntää et meininki oli aika kova! Voisin mennä uudestaankin :)