keskiviikko 8. elokuuta 2012

Colegiala

Hellureei!
Mä oon nyt jo toista viikkoa koulussa. Siis meksikolaisessa koulussa! Oon yksityisessä koulussa lukion viimeisellä luokalla ja koulun nimi on Jorge Berganza. Siellä monet jutut ihmetyttää ja kummastuttaa :D Opetuksesta en ymmärrä vielä yhtään mitään! Paitsi ranskan ja enkun tunneista:D Oon koko päivän samojen oppilaiden kanssa samassa luokkahuoneessa ja aina kun aine vaihtuu niin eri opettaja tulee sisään eikä niin, että me oppilaat siirryttäis paikasta toiseen. Siellä ei myöskään käytetä oppikirjoja vaan kaikki asiat kirjoitetaan vihkoon! Päivän aikana on vain yksi tauko, joka on ruokatauko. Muuten istutaan koko päivä siinä samassa pulpetissa peppu puutuen :D Kouluruokailu tapahtuu ulkona! Siellä on sellainen nakkikioski mistä saa kaikkea meksikolaista roskaruokaa, esim. quajaloteja ja quesadilloja ;D

Kavereita oon saanu ja kaikki on tosi ystävällisiä sekä kiinnostuneita musta :)
Hassuihin kysymyksiinki oon saanut vastata, esim: "Onks kaikki suomalaiset blondeja?" Maanantaina mun luokalle tuli toinenkin vaihtari, joka on Brasiliasta ja sen kanssa oon myös viihtynyt hyvin! Vielä ootellaan kahta muuta vaihtaria meidän kouluun. Ja ainiin tossa on pari kuvaa mun koulupuvusta ja no joo... Onneks muillakin on samanlaiset!! :D

Tän postauksen tein mun iPodilla, koska meksikolaiset tietokoneet ei tykkää musta! Toivottavasti tää toimii ;)
Ens kerralla kerron vähän enemmän mun viime viikosta kuvien kera!

-Oona

3 kommenttia:

LAURA ADALMIINA kirjoitti...

toi koulupuku on sairaan hieno!! :-)

qsnor kirjoitti...

aaaaa ihanaa kuulla et kaikki on menny hyvin! jatka samaan malliin:--) oot söpö tossa koulupuvussa! pus!

t roppe

Unknown kirjoitti...

Laura: Haha aijaa :D No toi yleispuku on kyl munki mielestä kivempi ku se urheilupuku! :)

Roppe: voi oot ihana! Kiitos päivän piristyksestä! <3