maanantai 27. elokuuta 2012

HEY WEY!

Helllureei!
Mä en voi uskoa, että tänään oon ollut Meksikossa jo viisi viikkoa! Aika menee kyllä tosi nopeesti!

Tällä viikolla en oo tehnyt mitään kummallista, mutta silti on ollut kiva viikko! Päivät oon ollut koulussa ja illat salilla siskon kanssa :) Eilen oltiin Mexico Cityssä, koska meillä oli siellä tän piirin (4170) vaihtaritilaisuus! Oli hauskaa jutella ja vaihdella pinssejä monien muiden vaihtareiden kanssa!

Tänään ollaan oltu tässä kotosalla ja äsken juttelin Senjalle Italiaan ja perheelle Suomeen! <3
Kohta ruvetaan leipomaan keksejä Karlitan kanssa ja sen jälkeen uppoudutaan Pretty Little Liarsin maailmaan keräillen voimia tulevaan kouluviikkoon ;)

- Oona

Ps. Tällä viikolla oon ottanut tosi vähän kuvia kameralla, mutta tossa on nyt muutamia, jotka oon ottanu viimeviikkoina iPodilla :)

Ei kommentteja: