tiistai 14. elokuuta 2012

past few days

Buenas días!

Mul on ollut jo muutaman päivän ajan tarkotus tulla laittamaan tänne muutamia kuvia ja nyt löysin sopivan hetken, joten here we go! Viime viikkojen aikana ollaan vietetty tosi paljon aikaa host-perheen kanssa. Noin pari viikkoa sitten mun host-isosisko Karla tuli takaisin Meksikoon, koska se oli Suomessa. Se oli pari vuotta sitten Suomessa vaihtarina ja osaa yllättävän hyvin puhua suomea! :)
On hauskaa kun voidaan puhua missä vaan mitä vaan eikä kukaan muu ymmärrä meitä, haha:D Sunnuntaina mun toinen host-sisko Karen lähtee vaihtariks Belgiaan! voivoi, meille tulee kyllä suru puseroon siellä lentokentällä :/ Mutta niin meidän viimepäivät on ollut superkivoja! Ollaan käyty monta kertaa leffassa, syöty tulisia, kannustettu Meksiko olympiajalkapallon voittoon, suunniteltu mun synttäripippaloita, katottu Karlan kanssa pretty little liarsia, opiskeltu (siis mä oon opiskellu) espanjaa, käyty kuntosalilla, shoppailemassa ja aina mukavin välein myös koulussa :)
Me gusta Mexico!!! Nyt mä lähen kaverin synttäreille :)
Hasta luego!



2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Mukava kuulla kuulumisia!
Hurjaa, että ei ole kuin ruokatauko koulussa ja kiva että saapuu vielä muutama muukin vaihtari samaan kouluun.
Terveisiä meiltä kaikilta!
:) Heidi

Unknown kirjoitti...

Heidi: Niin täällä on tosi erilaiset koulususteemit ja vähän on ikävä suomalaisen koulun paremmuutta :D Joo se on kiva että on muitakin vaihtareita kun niiltä saa niin paljon vertaistukea! :) Paljon terkkuja teille kaikille!!
-Oona