perjantai 5. lokakuuta 2012

I am loving my life!

MEXICO2012 096
Meidän "ruokala"
MEXICO2012 093
hahaha mitäs me vaihtarit.... :D
MEXICO2012 098 MEXICO2012 091 MEXICO2012 090 MEXICO2012 097 MEXICO2012 088 MEXICO2012 074 MEXICO2012 083 MEXICO2012 069 MEXICO2012 071

Holaa! :)

Meidän täytyi kuvata keskiviikkona yksi video mun kameralla meidän enkun tunnille niin päätin sitten samalla napsia vähän kuvia teille mun koulusta. Mutta blondi kun olen, niin unohdin ottaa kuvan siitä varsinaisesta koulurakennuksesta... :D No ens kerralla sitten! Suurin osa noista kuvista on otettu ruokatunnilla. Meidän kouluhan ei oo mikään iso, mutta viihdyn siellä silti tosi hyvin ja sinne on kiva mennä!

Pääasiassa tulin kertomaan teille mun viikonlopun suunnitelmista, joista oon ihan superinnoissani!
Lähdetään siis vaihtareiden kanssa lauantai-aamuna kello kuusi Tecolutlaan, Veracruzin osavaltioon ja ollaan siellä yksi yö. Tää paikkahan sijaitsee siis rannalla, Meksikon Lahdella!!! Me ollaan kaikki odotettu sitä, että päästään jonnekkin meren äärelle ja enää kaksi yötä ni meidän haave toteutuu ;)
Ja koska tänne Tulancingoonkin rupee pikkuhiljaa puhaltaa vähän kylmemmät tuulet, niin ei haittaa yhtään, että noi Tecolutlan sääennusteet huitelee tuolla kolmissakymmenissä! En malta odottaa lauantaihin! Lupaan laittaa teille tänne blogiin sitten alkuviikosta ison kasan kuvia ja kertoa meidän retkestä :)

Kaikki muutkin jutut menee mulla niin hyvin tällä hetkellä, että oon ollut pelkää hymyä pari viimestä viikkoa! Toivottavasti kaikki menee hyvin myös siellä Suomessa!

Pusuja lähetellen, Oona <3

Ei kommentteja: