keskiviikko 3. lokakuuta 2012

buon compleanno

Ciao!

Maanantaina oli mun host-veljen synttärit (joka on vaihtarina Losissa)! Näköjään pikku juttu, että sankari ei ole itse paikalla juhlimassa, syötiin nimittäin synttäripäivällistä yhdessä Emilin kavereiden ja heidän vanhempien kanssa :D Okei, Emil oli hengessä mukana skypen kautta, mutta yhteys oli tooosi huono, koska raukkaparka oli koulussa.. Mutta me muut saatiinkin mahat täyteen aivan ihania lihapullia (joita olin ite pyörittelemässä!) ja suussa sulavia lettuja<3 Ei ainakaan tule ikävä noita herkkuja tässä perheessä!

Maanantaina tajusin, kuinka hyvää liikuntaa rappusten juokseminen on :D Tää talo on yks korkeimmista tässä kaupungissa, 15 kerrosta, ja noitten rappusten juokseminen edestakasin on kunnon pohjerääkkiä! Paras osuus täs mun "kuntoiluhetkes" oli kuitenkin se, että ylimmäisessä kerroksessa, jossa ei oo asuntoja, saa sellasen ison ikkunan auki :) Maisemat oli niiin kauniit! Pystyin näkemään koko kaupungin yli merelle<3 Tosta paikasta tulee mun virallinen venyttelypaikka :D Oon myös käyny juoksentelemassa tuolla ulkona, mutta se on jotenkin ahdistavaa, kun vähän väliä mieskuskit tööttäilee perään..

Eilen alko uus italiankurssi, jossa on suurin osa meistä rotary-vaihtareista :) Se on nyt kaksi kertaa viikossa, toivottavasti siitä on hyötyä! Hyvin alkaa viikko-ohjelma olla täynnä tällä tytöllä, jos en oo opiskelemassa italiaa, pelaan lentopalloa :) Joka päivään mahtuu onneks kunnon päiväunet! Nyt lenttistreeneihin ja odottelemaan vieraita Ruotsista! :)

Ci vediamo!
 PA014613PA014620 PA014617 PA014610 PA014618 PA014612

Ei kommentteja: