sunnuntai 7. lokakuuta 2012

CIAO BELLA

PA054630 PA054631 PA054658 DSC_0023 PA054646 DSC_0059 (2) DSC_0046 DSC_0057 PA054662

Hejsan!

Viime perjantaina skippasin iloisesti koulupäivän ja lähdin host-vanhempien ja meillä viikon lomailevan ruotsalaisen pariskunnan kanssa vaeltamaan länsirannikolle. Auto jätettiin tuohon söpöön pikkukylään ja sitten oltiinkin valmiita reilun 12 kilometrin lenkille! Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja kuuma oli, mutta maisemat korvas kyllä jokaisen hikipisaran :) En voinut kuin katsella sanattomana vuoren jyrkänteeltä alas; vesi oli turkoosin sinistä ja niin kirkasta että pystyin näkemään monta metriä meren syvyyksiin<3

Puolessa välissä päivää pysähdyttiin lepäämään tohon hiekkaranalle uimaan ja nukkumaan päikkärit :D Loppumatkasta, kun muu naisväki oli jo aivan uupunut kävelemisestä ja mä vaan jatkoin urheesti ipod korvilla miesten vauhtia, sain kuulla vitsejä suomalaisten sisusta :D Me ei kuulemma luovuteta koskaan!

Päivä oli kiva, vaikka oltiinkin superväsyneitä illalla ja mä vähän masentunut siitä, kuinka vähän osaan oikeesti puhua ruotsia (vaikka oon sitä monta vuotta jo opiskellut) Mun pää on niin sekasin kaikista kielistä tällä hetkellä, että välillä vastailen näille ruotsalaisille italiaks, eilen aloin puhuu mun vaihtarikaverille suomea ja pari päivää sitten, kun nähtiin Annin kanssa (vaihtari Turusta) aloin ihan pokkana selittää kaikkee enkuks! :D Siitä saatiin kyllä hyvät naurut, kun mä pitkän tarinoinnin jälkeen tajusin asian..

Mitäs muuta.. Kapinoidaan vaihtareitten kanssa pizzaa ja pastaa vastaan; torstaina oltiin kiinalaisessa ravintolassa ja eilen käytiin kokeilemassa tex-mexiä :) Täytyy kyllä sanoa, että italialaisissa ravintoloissa ruoka on parempaa.

(Äiti tossa sulle kuvia siitä lippiksestä! Månsista ja siitä on tullut erottamaton kaksikko..)

Ei kommentteja: