maanantai 15. huhtikuuta 2013

rotary cup

P4146697 P4146674 P4146689 P4146676 P4146693 P4146673

Kuvista näkeekin mitä mä pääsin tekemään sunnuntaina!! Täällä Cagliarissa järjestettiin purjehdus-kilpailu ja mun tuutori kysyi, jos oon kiinnostunut lähtemään niitten mukaan kisailemaan! Ei muutakun sunnuntai-aamuna aikasin veneen kyytiin ja päämääränä voitto ;) Muutamina minuutteina tärisin pelosta, koska vene oli melkeen vaakatasossa ja aattelin, että menee ympäri koko laiva ja me kaikki hukutaan, mutta näköjään sitä ei tapahtunut ;D Kun muutaman tunnin kisat oli ohi, mä sain ottaa kapteenin roolin satamaan palatessa!! Oli ihan super siistiä, vaikkei mulla ollut hajuakaan, mitä olin tekemässä haha. Ja hei me tultiin kolmansiks koko kisassa, jossa oli 50 purjevenettä!! Eli ihan syystäkin mentiin aika kovaa, siinä vaiheessa kun tuuli saapui :D

Viime viikolla mua ei paljon näkynyt mun koululla, vietinkin mun päivät yhdessä toisessa koulussa :D Tänne tuli suomalainen luokka yhden kouluprojektin takia, joten mä ja Anni päästiin mukaan tähän kansainvälisyysprojektiin! Samaan kouluun tuli myös luokka Espanjasta, Ranskasta ja Saksasta :) Muutamien luentotuntien jälkeen otettiin päivät aurinkoa koulun pihalla, syötiin luonasta koulussa?!, kierreltiin kaupungilla ja perjantai-päivä vietettiin rannalla päivä ja sitten vielä yö ;) Lauantai meni hyvin nukkuessa ja illalla yhden kaverin synttäreille! Paikka oli ihan rakkaus, ulkoterassi, josta näki keskustan ja meren!!<3

Tänäänkään en mennyt kouluun, koska taas assemblea.. Sen sijaan kaverien kanssa rannalle ;) Huomenna paluu arkeen..

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi oli varmaan kivaa!:) ihanan näköstä siellä<3

Unknown kirjoitti...

Oli tosi ihanaa ja pelottavaa samaan aikaan haha :) mut joo nää maisemat täällä<3