lauantai 6. huhtikuuta 2013

!!!

Mooooi! Mä tulin pikaisesti ilmoittamaan teille, että musta ei tuu kuulumaan täällä blogin puolella pariin seuraavaan viikkoon mitään. Syy siihen on se, että me lähdetään huomenna aamuyöstä Ruta Mayalle. Se on sellainen Rotareiden järjestämä retki, jossa me kierretään kaksi viikkoa Etelä-Meksikoa. Mä oon odottanut tätä reissua koko mun vaihtovuoden ajan ja oon niin täpinöissäni! Nyt mä jatkam tätä mun pakkausoperaatiota ja yritän muistaa pakata ne tärkeimmät asiat eli biksut ja aurinkorasvan! ;)

¡Besos y abrazos! <3
Ps. Mä juttelin tänään Senjulin kanssa Skypessä ja mietittiin, että kiinnostaisko teitä lukijoita kysymyspostaus. Mitäs sanotte? :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

joo tehkää vaa kysymyspostaus!!:)

Anonyymi kirjoitti...

Joo jes kysymyspostaus! (: