sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

CHIA

P4036613 P4036634 P4036600 P4036608

Mä oon elossa! Rakas äippä tuli Suomesta mua tänne moikkaamaan, niin lomailtiin kunnolla pari viikkoa<3 Ekat rantapäivätkin on ilmestyneet tänne vihdoin, ja saatiin toi äiti takas Suomeen kivasti päivittyneenä! ;) Nyt on kuitenkin taas paluu arkeen ja koulun penkille..

Yks päivä lainattiin tosta host-perheen auto ja lähdettiin rohkeina äitin ja Annin kanssa seikkailemaan Italian liikenteeseen suuntana Chia ja sen ihana ranta! Sinne on noin tunnin ajomatka, joka meillä vähän venyi koska ei meinattu löytää tietä keskustasta ulos ym.. Pikku ongelmia siinä vaiheessa, kun päästiin perille määräpäähän<3

Mulla on paljon paljon kuvia mun "pääsiäislomalta" ja haluunkin kertoo teille kaiken missä oltiin ja näyttää kaikki ihanat maisemat! Mä mykistyn päivittäin tän saaren kauneudesta ja cappuccionon maukkaudesta! Teillä on aika kova työ saada mut takas sinne Suomeen täältä..

Mut kirjottelen paremmalla ajalla lisää! Nyt lepäilemään vauhdikkaan viikonlopun jälkeen ja valmistautumaan kouluviikkoon ;) Ihanaa koulu-/työviikkoa kaikille!<3

Ei kommentteja: