sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

18 anni

P6098057 P6098093 P6098073 P6098059 P6098078 P6098102 P6098144 P6098149 P6098120

Buonaseraaaa :)

Mun synttärit tuli ja meni ja kiitos mun ystäville oli kyllä aivan ihana 24 tuntinen<3 Sain nauttia illallisen yhdessä Cagliarin hienoimmissa hotelleissa, seuraavana aamuna tunnin spa-hetki ja siitä picnicille kavereitten kanssa!:) Olin koko päivän yhtä hymyä, yksi parhammista päivistä mun elämässä.. :) Ja kiitos muuten vielä kaikille onnittelijoille!! Kiva huomata ettei mua vielä olla siellä Suomessa unohdettu hahaha<3

Täällä kaupunki tyhjenee pikkuhiljaa vaihtareista, mun suomisisko Annikin palas jo kotiin :( Heinäkuussa meitä ei ookkaan enää kuin pari ja mä jätän tän saaren ihan viimesenä 6.8. Toisaalta ihanaa kun tietää että mulla on vielä kuusi viikkoa jäljellä, mutta toisaalta tiedän, että tässä seuraavien kolmen viikon aikana mun täytyy sanoa hyvästit kaikille muille!! Ei oo helppoa..

Lisää kuulumisia pian ;)

Un bacio

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Luuletko että olet Oonan kanssa vielä parhaita kavereita vaihtovuoden jälkeenkin?

Unknown kirjoitti...

Toivon ainakin ettei meijän ystävyys oo mitenkään muuttunut!!<3

roosa kirjoitti...

tiiätkö yhtää et mitä kaikkii retkii rotaryt järjestää italiassa? :) ja minkä hintasii ne on?
+ löysin teijen blogin eilen, ku yks ens vuonna italiaan triesteen lähtevä vaihtari linkkas tän mulle ja jäin heti koukkuu ni oli pakko lukee koko blogi :D sun elämä italias kuulostaa niin ihanalle ja pidä tosi hyvä loppu vuos! :)

Unknown kirjoitti...

Täällä Sardiniassa järjestettiin tänä vuonna viikonloppuretket Cremonaan ja Venetsiaan ja molemmat maksoivat 150 e. Sitten oli koko Italian Euro Tour, jonka hinta oli parin tonnin tienoilla:)
Oon tosi happy että löysit meijän blogin! Toivottavasti tästä on iloa sulle ja yritän kaikin mahollisin keinoin nauttia loppuajasta täällä:)