perjantai 14. kesäkuuta 2013

LONTOO

P5187766 P5187751 P5187723 P5177587 P5177600 P5187640 P5187644 P5177569

Hejjj!
Amsterdamista matka jatkui Brysselin kautta Lontooseen! Brysselissä yövyttiin yksi yö ja tehtiin parin tunnin bussikierros ympäri kaupunkia :) Kaikki ootti kyllä enemmän Lontooseen pääsyä ja taisikin olla ainoa aamu, kun kaikki oli ajoissa bussissa sovittuna aikana,silloin kun startattiin Englantiin päin!

Mentiin laivalla Brittien saarille ja siitä jatkettiin vielä muutama tunti bussissa Lontooseen :) Oli super outoa, kun yhtäkkiä ajettiinkin vasemmalla puolella!! Perille kun päästiin niin mentiin heti eka tsekkaa Potterin junalaituri hotellin läheiseltä juna-asemalta poikien kanssa. Siitä päivällisen jälkeen suunnattiin keskustaan päin kiertelemään ja aikasin nukkumaan, koska seuraavana aamuna ootti kauan ootettu Lontoo-kierros!! Nähtiin kyllä varmasti kaikki tärkeimmät kohteet kaupungista meijän bussin ja oppaan avustuksella ja iltapäivällä noustiin vielä London-Eyen korkeuksiin<3 Illalla väsyneinä pidettiin hömppähetket Julianan kaa Abercrombien ja Starbucksien seurassa;)

Lontoossa yövyttiin siis kaksi yötä ja aivan super hauskat pari päivää oli kyllä!! Lontoo on Lontoo ja kyllähän se upee on..

Mä täällä lepäilen kotona poissa auringon paisteesta, koska eilen vähän kärähdin rannalla.. Mun kaapissa hohtaa uudet eilen hankitut valkoset conssit, jotka mun ihanat ystävät kustansi mulle synttärilahjaksi<3 Ostimpahan eilen myös ekan oman italian kielisen kirjan, jota ois tarkotus alottaa lukea lomapäivien kunniaksi :) Ja viimeillan kruunas vielä pizzeria meren rannalla ja kuutamokävelyt satamassa hahaha<3

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ensiksi täytyy sanoa että teillä on ihana blogi ja tästä on ollut tosi paljon hyötyä kun suunnittelen itsekkin vaihtoon lähtemistä, kiitos ! paljonko eurotour maksoi ja missä kaikissa maissa pääsit käymään ?:)

Unknown kirjoitti...

Ihanaa että on ollut blogista hyötyä!:) Eurotourin siis tein Unkarin rotaryn kanssa ja ilman lentoja ja yöpymisiä Budapestissa, tour maksoi 1200 e :) ja hintaan sisälty kaikki hostellit ja ruuat!:) Käytiin Tsekissä, Saksassa, Hollannissa, Belgiassa, Briteissä ja Ranskassa:) Unkarin rotareilla on myös toinen eurotour, joka kiertää sitten Etelä-Eurooppaa:)

Anonyymi kirjoitti...

niin siis mikset menny italian eurotourille? :o kun sellanen vissiin on olemassa italian rotareil vai? Oon ite tulossa ens vuodeks rotarien kautta triesteen ja oon jutellu maddienki kaa jo kaikesta! :) nyt on pakko kysyy vähä hassu kysymys mut juotko sä siellä hanavettä vai ostatko pullovettä? :D ja tota ootko tarvinnu adapteria siel sähkölaitteisiin tai onk jotaa muuta mitä kannattais muistaa ottaa mukaa? (unohdan ihan varmaan kaikki oleelliset jutut!! :D)

Unknown kirjoitti...

Tänä vuonna taisi olla ensimmäinen eurotour, minkä Italia järjesti ja sitä alettiin järjestää niin myöhään että olin ilmottautunut Unkarin mukaan:) mutta ehkä ensi vuonna saatte siitä infoa ajoissa!:)
Vähän kiva kuulla että pääset Triesteen, Maddie on kertonut että on ihana kaupunki!!
Mä juon täällä kotona hanavettä ja tosi hyvää, julkisilla paikoilla ostan kyllä aina pullovettä.. mut siis yleisesti kodeista voi aina jouda hanoista!:)
Ja tota adapterijuttuu en oo vielä ihan ymmärtänyt täällä kun yleensä käy mun jutut kaikkiin mut välillä törmään ihan ihme pistorasioihin! Mut tästä jutusta ei kannata murehtia, adaptereita saa kyllä ostettua sitten sieltä triestestä jos sulle ilmenee tarve:) mä en oo tarvinnut:)
Ja mitä kannattaa ottaa mukaan... ihan eka tulee mieleen talvivaatteita!! Mä en niitä paljon tuonut mukanani ja siinähän sai sitte pyytää äitiä lähettämään villapaitaa Suomesta ja lähteä itse ostamaan toppatakkia, kun talven kylmyys yllätti joulukuussa hahaha:)
Mut hei jos sulla tulee ihan mitä vaan kysyttävää nii kirjottele tänne vaan!! Mä auttelen mielelläni:)