keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

AMSTERDAM

P5167375 P5157355 P5167390 481572_10151390423437163_1622294928_n P5167396 P5167403 P5167382

Amsterdam vei mun sydämen ihan ensisilmäykseltä.. Kaikki ihanat talot jokien varrella kiinni toisissaan.. polkupyöräilijöitä kaikkialla.. Kaupungissa saatiin viettää yksi iltapäivä ja seuraavana aamuna meillä oli opastettu turistikierros ja pikkuristeily ympäri kanaaleja<3

Illalla siis ensin vuokrattiin pikkuporukalla polkupyörät ja lähettiin kattomaan kaupunkia ilman mitään päämäärää :) Oli kyl mahti-idea, eksyttiin pikku kujille ja ihasteltiin super söpöjä kahviloita ja veneitä<3 Fillaroinnin jälkeen kierreltiin vähän keskustassa, käytiin baarissa ja siitä lähettiinkin kurkkaamaan millanen se kuuluisa punasten lamppujen alue on! Voin sanoa etten kyllä ikinä oo nähnyt mitää vastaavaa.. Mä varmaan näytin aika eksyneeltä siellä kävellessä suu auki ihmetyksestä tuhansien miesten tungoksessa hahaha..

Amsterdam on varmasti kaunein kaupunki, missä oon tähänastisessa elämässäni käynyt! Sinne palaan varmasti! Nyt kuitenkin tyttöjen kanssa Julianan kattoterasseja kohti ja sushia valmistamaan pitkästä aikaa ;)

2 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

Ihan sairaan kiva blogi! Oon miettiny jo pitkään vaihtoa ja tietenkin aina halunnu mennä jenkkeihin. Mun äiti ehotti joskus et menisin Italiaan ja se oli mun mielestä ihan hyvä vaihtoehto kunnes luin, että siellä käydään koulua lauantaisin... mut tän blogin takia todellakin mietin mun kohdemaan valintaa uudestaan! :) Oon ettiny eri järjestöjä ja vertaillu, mut en ikinä oo oikeen perehtynyt kunnolla noitten rotareitten toimintaan, koska niiden kautta on kuulemma aika vaikee päästä ja vuoden aikana täytyy vaihtaa perhettä... mutt sähän et Senja vaihtanu kertaakaan? Pitää viel sanoo, että ihana blogi ja oon tosi onnellinen et tää on olemassa ja et LÖYSIN sen! :DD

Unknown kirjoitti...

Ihana kuulla että tykkäät meijän blogista!!:) Joo kannattaa ihan tosissaan harkita Italiaan lähtöä, tulee olemaan ainutlaatunen vuos ihmisten, maisemien ja ruuan kanssa mitä ei amerikasta löydy!:) Ja joo toi lauantaikoulupäivä järkytti mutki aluksi, mutta ei se nyt loppujen lopuksi kauheaa oo kun lomat on pidemmät ja koulupäivät lyhyet! Ja täällä Italiassa ei toi perheiden vaihto rotareilla oikeen toimi kun ei löydy perheitä.. että voi olla että pitää/saa vaihtaa perhettä tai sitten on koko vuoden samassa perheessä vaikkei haluasikaan hahaha.. mutta mä oon siis super onnellinen etten oo joutunut vaihtamaan perhettäni, ja siis kiitos rotaryn ei-toimivuudelle täällä!:)