maanantai 10. kesäkuuta 2013

Mä en voi vieläkään uskoa...

...että mun vaihtovuosi on oikeesti jo kolmen viikon jälkeen ohi. Nää 11 kuukautta on hujahtanut ohi niin nopeesti ettei sitä osaa käsittää! 30.6 oon jo viettämässä mun kesälomaa siellä kotisuomessa. Kotiinpaluu tuntuu vielä kaukaiselta vaikka se on ihan nurkan takana. Mulla on kyllä jo kova ikävä kaikkia pupusia siellä ja sitä Suomen kesää. En myöskään malta odottaa, että pääsen taas riehumaan mun sisarusten, serkkujen ja kamujen kanssa!! Mutta mua pelottaa ne tuhannet jäähyväisien sanomiset, mitkä mun täytyy täällä pian kohdata. Mulla on täällä nyt kolme perhettä, monta parasta ystävää sekä uusi kotikaupunki. Rakastan Meksikoa mun koko sydämellä <3 data-blogger-escaped-br="" data-blogger-escaped-fiilikset="" data-blogger-escaped-hetkell="" data-blogger-escaped-huomaatte="" data-blogger-escaped-hyvin="" data-blogger-escaped-ll="" data-blogger-escaped-meneill="" data-blogger-escaped-mulla="" data-blogger-escaped-n...="" data-blogger-escaped-niin="" data-blogger-escaped-niinkuin="" data-blogger-escaped-on="" data-blogger-escaped-ristiriitaiset="" data-blogger-escaped-t="">
Mun mieltä lämmittää kuitenkin se fakta, että nään mun ikiomat vanhemmat ja pikkusiskon torstaina (!!!), kun ne tulee tänne Meksikon auringon alle hakemaan mua kotiin <3 data-blogger-escaped-22.6="" data-blogger-escaped-:="" data-blogger-escaped-auttaa="" data-blogger-escaped-br="" data-blogger-escaped-brunat="" data-blogger-escaped-ennen="" data-blogger-escaped-ensimm="" data-blogger-escaped-hakemaan="" data-blogger-escaped-haleilla="" data-blogger-escaped-hist="" data-blogger-escaped-hyv="" data-blogger-escaped-ihanilla="" data-blogger-escaped-inen="" data-blogger-escaped-isist="" data-blogger-escaped-iti="" data-blogger-escaped-j="" data-blogger-escaped-ja="" data-blogger-escaped-kaikista="" data-blogger-escaped-kotikaupungin="" data-blogger-escaped-l="" data-blogger-escaped-ll="" data-blogger-escaped-m="" data-blogger-escaped-me="" data-blogger-escaped-mua="" data-blogger-escaped-mun="" data-blogger-escaped-n="" data-blogger-escaped-paluuta="" data-blogger-escaped-rannalle="" data-blogger-escaped-selvi="" data-blogger-escaped-sen="" data-blogger-escaped-sit="" data-blogger-escaped-suomeen="" data-blogger-escaped-suunnataan="" data-blogger-escaped-t="" data-blogger-escaped-vietet="" data-blogger-escaped-viikko="" data-blogger-escaped-viimeset="">
Nää pari viimeistä viikkoa on mennyt tiiviisti kavereiden kanssa hengailen ja ainiin viime torstaina mä valmistuin meksikolaisesta lukiosta! :D Nää kuvat onkin siltä päivältä. Aamupäivällä meillä oli jumalanpalvelus ja seremonia ja illalla laitettiin mekot päälle ja tanssittiin pikkutunneille asti! :) ihana päivä!

Besos, Oona

















Ei kommentteja: