keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

goodbyes

P7078422 P7078441 P7078479 P7078461 P7078473

Ciao! Mä oon täällä ihan kyllästynyt siihen, että mun täytyy meilkein päivittäin hyvästellä täältä kotimaihinsa palaavia vaihtarikavereita!!! Meistä muutamasta kymmenestä vaihtarista on enään jäljellä kaksi mun lisäksi ja nekin molemmat lähtee ennen mua :( Tässäkin viikon sisällä oon joutunut sanoa hyvästit mun tosi tärkeiksi tulleille ystäville brasilialaiselle Julianalle, amerikan Kennethille ja pari tuntii sitten halittiin heipat meksikolaisen Andrean kanssa... Miks kaikkien pitää asua niin kaukana??! Täytyy vaan toivoa, että jonain päivänä nähään uudestaan ja siinä välillä säästää rahaa maailmanympärysmatkalle ahahah..

Emmä täällä kuitenkaa itke päivät pitkät hyvästien takia, vaan kulutan aikaa kavereitten, auringon ja meren kanssa!! :) Mun host-iskä on heinäkuun Ruotsissa ja sisko Englannissa kielikurssilla, joten ollaan mamman kanssa kahestaan ja kokkaillaan yhdessä italialaista ruokaa<3 Toivottavasti jotain oppeja menis perille mun kaaliin, jotta siellä Suomessakin päästään syömään välimeren herkkuja! Tänään vuorossa aito italialainen lasagne, nam :)

Oon super onnellinen, on kuuma, sain luettua ihan oikeen italialaisen kaunokirjan kannesta kanteen, ymmärsin paljon, opin paljon, syön liikaa, liikun liian vähän, nukun liian vähän ja maanantaina pääsen Venetsiian ja nään äitiä pitkästä aikaa!!! <3

Baci

Ei kommentteja: