keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Ruta Maya 2013 parte dos

Terkkuja täältä sängyn pohjalta. Mulla alko maanantaina kuumeilu ja siitä asti oon viettänyt nää pari päivää nukkumalla ja syöden lääkärin määräämiä antibioottipillereitä. Tää onkin ihan paras tapa viettää näitä hellepäiviä... Not. Toivon hartaasti, että pääsisin jo huomenna kouluun ja muutenkin ihmisten ilmoille. Mulla alkaa iskeä pikkuhiljaa pieni paniikki siitä, että mun vaihtovuosi loppuu kohta. Miten ihmeessä aika meni niin nopeesti? Tänään mulla on jäljellä enää 51 päivää siihen, että tuun takaisin kotiin. Yritän nauttia joka hetkestä miettimättä lähtöä, mutta se on vaikeeta, koska mun alitajunta huutaa mulle samaan aikaan koko ajan, että kohta joudun jättämään tän kaiken. Ei tää vaihtarina oleminenkaan oo aina helppoa... Samalla oon kuitenkin tosi innoissani takaisin paluusta, sillä oon jotenkin unohtanut, että millaista se mun jokapäiväinen elämä siellä Suomessa on :D Se tekee kaikesta niin uuden tuntuista hahaha.

Loppuun vielä viimeiset fiilistelykuvat meidän unohtumattomalta Ruta Mayalta! Enjoy! :)

Oona <3






























Ei kommentteja: