lauantai 11. toukokuuta 2013

Rakkaus Rooma

P5076937 P5076957 P5076944 P5076912 P5076896 P5086990 P5087057 P5097109 P5097105 Ciao!

Mulla tällänen pikapäivitys että oon elossa ja kaikki kunnossa ja oon super onnellinen ja mulla on niin paljon kaikkea tekemistä, että koneen ääreen ei jää aikaa blogin päivittelyyn kauheesti :( Mutta tässä kuitenkin muutama kuva Roomassa, missä kävin parin päivän lomailulla brasilialaisen Julianan ja sen perheen kanssa! Aivan ihana kaupunki, iso ja kaunis, uus rakkauspakkaus<3 Perusturistikohteet tuli kierreltyä niin kuin kuvista näkyy:)

Paljon en täällä kotona ehi lepäilemään, huomenna aamulla aikasin starttaan Budapestia päin ja maanantaina alkaa kauan odotettu Euro Tour!! Meitä lähtee täältä Cagliarista Unkarin bussin mukaan minä, Juliana, Juan ja Javier eli huippuporukalla pääsen kiertämään Eurooppaa!:) Oon niin täpinöissä etten varmaan ehi nukkumaan tänä yönä ollenkaan.. Lupaan ottaa paljon paljon kuvia ja myös löytää vähän enemmän aikaa tälle blogille tourin jälkeen! Ja sit vastailen kans niihin kaikkiin kysymyksiin, kun palaan maisemiin ;)

Ihanaa viikonloppua kaikkille! <3

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei pystyisitkö tekee yhen postauksen sillee, et kirjoittaisit sen italiaks?:)

Anonyymi kirjoitti...

Ihana toi paidan selkämys!<3

Unknown kirjoitti...

Joo hyvä idea, minkä yritän toteuttaa!

Unknown kirjoitti...

Niin mustakin!:))

Anonyymi kirjoitti...

tiedätkö yhtään onko liian vanha lähtemään italiaan vaihtariks 2014 syksyl jos täyttää 2014 vuoden tammikuussa jo 18? :/

Unknown kirjoitti...

Mun täytyy sanoa ettei mulla oo hajuakaan tästä jutusta. Oon kuullut että jotkut järjestöt on tosi tiukkia ikien suhteen ja että riippuu aina kanssa maasta mihin haluaa mennä. Mutta rohkeesti vaan kysyt eri järjestöiltä onko se mahdollista! Toivottavasti et oo liian vanha:)