sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Tällä viikolla..

Oon viettänyt ensimmäistä lomaviikkoa rennoissa meinigeissä. Alkuviikosta kävin laittamassa uudet kynnet ja uutta väriä päähän kampaajalla. Vietettiin myös aikaa vaihtareiden kanssa musikaaliharkoissa ja kahviloissa istuen :) Loppuviikosta kokkailin host-perheelle makaroonilaatikkoa, pipareita ja mokkapaloja onnistuneesti! Valmistauduin myös henkisesti lauantain perheen vaihtoon. Eilen mun siis piti mennä rotary-klubille laukkujeni kanssa ja siellä me vaihtarit vaihdettiin perheitä. Mä oon niin onnekas, koska sain taas aivan ihanan perheen, jossa saan asua seuraavat kolme kuukautta. Kerron myöhemmin lisää tästä perheestä :) Tänään suunnataan Mexico Cityyn hakemaan joulukuusta!

- Oona

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minkä takii vaihdat perhettä? Oliko ensimmäisessä perheessä jotain vikaa? :o sun kirjoituksia on mielenkiintoista lukea,ja muutenkin kiva lukea maasta mistä ei itse niin kauheasti tiedä :)

Unknown kirjoitti...

Anonyymi: Ekassa perheessä ei ollut mitään vikaa! Päinvastoin kaikki jutut suju tosi hyvin niiden kanssa. Vaihdoin perhettä, koska Rotary-vaihtoon kuuluu se että pitää vaihtaa perhettä vuoden aikana ja yhteensä perheitä on kolme tai neljä. Mulla on vielä yks perheenvaihto luvassa keväällä :)

Anonyymi kirjoitti...

hassua että joutuu vaihtamaan perhettä kun on siihen jo kerinnyt tottua! Onko sun mielestä hyvä asia että noita perheen vaihtoja tehdään? :)