lauantai 15. joulukuuta 2012

lazy day

PB255166
Anni, Julie (kanada), mä, Juliana (brasilia)
PB255202 PB255198 PB255189 PB255196 PB255244 PB255243 PB255246

PB255208

Buongiorno!

On yksi niistä harvoista lauantaista, kun en oo koulussa! Ihanaa oli nukkua vähän pidempään, syödä rauhassa aamupalaa italialaisen cosmon seurassa, juoda ruotsalaista pannukahvia... En vaan kestänyt enää yhtään päivää koulussa tällä ihme protesti-viikolla. Eilinen päivä oli kunnon kaaos, kaikki oppilaat yritti hulluna päästä ulos koulusta mielenosotukseen, monet pääsiki, ja sitten rehtori ei enää päästänyt niitä takas sisälle... Mä en oikeen ymmärtäny kunnolla aina, mitä oli tapahtumassa ja siinä rynnäkössä olo ei tuntunut kauheen mukavalta.. Itse jäin koululle muutaman kymmenen muun oppilaan kanssa ja päädyttiin auditorioon kattomaan ensin scary movie ja heti perään american pie :D Tosi sivistäviä elokuvia ;)

Noi kuvat on muutaman viikon takaa, kun lähdettiin mun host-vanhempien, Annin, Julien ja Julianan kanssa päiväksi "vaeltamaan" :) Toi paikka muistutti vihdoin edes vähän suomen metsiä, vihrein paikka mitä oon tähän mennessä täällä Sardiniassa nähnyt. Tehtiin nuotio, grillailtiin paljon lihaa ja makkaraa :) Kuultiin mun host-vanhempien rakkaustarina (kattokaa nyt tota vikaa kuvaa, eiks ookki ihana!), munki on nyt pakko lähtee intereilaamaan, että löydän elämäni miehen ;) Grillailun jälkeen lähdettiin kiertelemään paikkoja, oli kyllä niiiiin kaunista!! En tajua, miten onnekas oon kun nään tälläsiä maisemia harvase päivä täällä.. Sardinia on vallottanut mun sydämen, ja tiedän että tän vuoden jälkeen tuun palaamaan tänne monet kerrat<3

Ei kommentteja: