perjantai 1. maaliskuuta 2013

Valle De Bravo

Moikkamooi!

Viikko sitten suuntasin mun hostperheen kanssa Valle De Bravoon. Reilun neljän tunnin ajomatkan sekä kahden osavaltion jälkeen oltiin perillä.Se paikka on niin kaunis! Tunsin, että oisin ollut mukana jossain fantasiaelokuvassa siellä järven rannalla, vuorten keskellä. Perjantaina käytiin keskustassa syömässä, jonka jälkeen mentiin hotellille uimaan ja nukkumaan. Lauantaina herättiin aikaisin ja mentiin Triatlon-kisoihin. Mun host-isä, -veli ja -serkku osallistu noihin kisoihin ja kaikki pärjäs tosi hyvin! Me muut mentiin ottamaan kuvia ja kannustamaan niitä :) Siellä oli paljon porukkaa ja tutustuinkin taas moniin uusiin ihmisiin, joilta sain paljon kehuja mun espanjan kielen taidoista (!!) :) Sää oli ihan mahtava koko viikonlopun ajan. Aurinko porotti kirkkaalta taivaalta ja saatiin nauttia lämmöstä. Toi oli ihan täydellinen viikonloppu mukavien ihmisten seurassa!

Me Tulancingon vaihtarit eletään nyt kyllä aika jänniä aikoja! Meillä on nimittäin perheenvaihto edessä sunnuntaina... Kahden yön päästä.. Toisaalta on ihan kiva taas vaihtaa, koska vaihtelu virkistää, mutta rakastan mun nykyistä perhettä ja mulla tulee näitä ihmisiä niin kova ikävä :( Tää ei oo kivaa! Asiaa hankaloittaa se, että me ei tiedetä meidän tulevia perheitä! No kyllä tästä selvitään! Hymyssä suin eteenpäin, kohti uusia kokemuksia ;)

Mun matkalaukut odottaa mua lähes tyhjinä mun huoneen lattialla, mutta jotenkin en vaan saa aikaiseksi pakattua mun tavaroita. Ehkä mä jaksan huomenna tai viimeistään sunnuntaina :D saa nähdä miten mä saan kaikki noi tavarat raahattua Suomeen asti sitten heinäkuussa haha. Huomenna nautin vielä oikein kunnolla näiden ihmisten seurasta ja seuraavan kerran kuulettekin musta, kun asustelen jo uudessa kodissa. Aika jännää!

Hyvää huomenta Suomi ja hyvää yötä Meksiko! <3 data-blogger-escaped-br="">
-Oona



















3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aika namuja oot kuvannu ;) Tsemppiä perheen vaihtoon, senkin tipu!

Heidi kirjoitti...

Toivottavasti saat oikein mukavan perheen! Taidat puhua jo sujuvasti espanjaa?! Tsemppiä muuttoon ja uuden perheen kanssa! :)

Anonyymi kirjoitti...

rakastan teijän blogia ehdottomasti yks lemppareista! Senja:voisiks laittaa tähän kommentiin vastauksena jotain hyviä italiankielisiä biisejä? Alotin italian opiskelun ja aattelin että olis kiva kuunnella italiankielisiä biisejä :)