torstai 10. tammikuuta 2013

mi nueva familia

Heeeeei!

Aattelin, että nyt mun ois varmaan jo korkee aika tulla kertomaan teille mun uudesta perheestä. Nyt oon asustellut mun toisessa kodissa jo reilu kuukauden ajan. Mun uusi perhehän on iso niin kuin mun oma perhe Suomessa. Tähän kuuluu vanhemmat, 19-vuotias isosisko, 16-vuotias pikkuveli, 12-vuotias pikkusisko ja mun kolmas 17-vuotias sisko on ite vaihdossa Brasiliassa. Meillä on myös koira, mutta se ei oikee tykkää musta :(

Me asutaan kerrostalossa. Tässä samassa rakennuksessa asuu myös isoäiti ja kolme tätiä perheineen. Jokaisella perheellä on oma kerros. Mulla on siis nyt myös paljon serkkuja ja tätejä ja setiä :D Oli ihan virkistävää vaihtaa perhettä pienestä isoon. Nyt en ainakaan joudu olemaan ikinä yksin, koska jokapuolella on seuraa :)
Mä tuun kaikkien kanssa hyvin toimeen ja en vois olla tyytyväisempi perheen suhteen. Toisaalta ihan hyvä, että tuun kaikkien kanssa toimeen, koska nyt jaan huoneen mun hostsiskon kanssa :D

Tää mun uus perhe tykkää urheilla tosi paljon mm. uida, juosta ja pyöräillä. Mä oonkin nyt käynyt aamuisin hostäidin kanssa pyöräilemässä maastossa. Se on kyllä hauskaa!

Nyt mua huudellaan jo syömään! Mukavaa viikon jatkoa kaikille pupusille sinne Suomeen. Ahertakaa te siellä koulun parissa. Mulla on vielä 2 viikkoa lomaa jäljellä ahahaha ;)

- Oona

Ei kommentteja: