lauantai 19. tammikuuta 2013

I won't give up



Moikka!
Tää viikko on menny taas super nopeesti, nyt on jo lauantai... Tänä aamuna seittemältä, kun herätyskello huusi mun korvaan, sammutin sen tyynen rauhallisesti ja jatkoin unia<3 Mul on vielä niin monta lauantaikoulupäivää edessä, että yhen skippaaminen ei pahaa tee ;)

Mun viikkoon on kuulunut kaverin synttäreiden juhlintaa, hevosen lihan syömistä?! (ja siitä tykkäämistä..), kuntosalia, lenkkeilyä... Ja kaikkee oon tehny vähän puolikunnossa, täällä jyllää joku virus :/ Ite sain sen mun host-iskältä ja mä ystävällisesti tartutin sen mun pikkupoikiin Kennethiin ja Juaniin... Jotka joutu paljon pahempaan kuntoon ku mä, raukkaparat<3 Eilen lähin koulun jälkee piristää Juanii, ku se oli ollut monta monta päivää neljän seinän sisällä eristyksessä kaikista   ja asuu vielä "maaseudulla". Mielenkiintoisen bussimatkan jälkeen onnistuin jäämään oikeella pysäkillä pois... Siinä vähän voi paniikki iskee kun ei tiiä mihin on menossa, bussikuski on ilkee ja pitäs osata kysellä neuvoo italiaksi.. Onneks italialaiset nuoret on ihanan ystävällisiä, puheliaita ja neuvovia :)

Eilen tuli katottua myös American Pie 8 italiaks! Siis ei toi sinänsä mikää iso juttu oo, vaan se et mä oikeesti pystyn nyt ihan helposti kattelee dupattuja leffoja täällä! Ymmärrän melkein kaiken, välillä tietenkin tulee ihan outoja sanoja, mut aina tajuu, mistä on kyse :) Ihan hullua muistella, kuinka pari kuukautta sitten yritin kattoo telkkarii ja se tuntu ihan turhalta kun ei ymmärtänyt mitää... Tuli eilen taas sellai tsemppaava fiilis, että kyl mä tätä italiaa viel puhumaan opin!

P1015690PC315664 PC315662 P1045693 PC165598 PC165574 PC165580 IMG_0020 (2)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

taitaa olla aika haikeeta sit lähtä sieltä takas suomeen? :( mut ihanii kuvii ja oon seuraillu tät koko sun vuotes ajan ja tuun seurailemaanki loppuun asti :) <3 sillä ite aattelin hakee italiaa vaihtoon :) mut tiiätkö yhtää onks mun mahollist päästä ku oon nyt lukion ekal ja lähtisin vast 2014 syksyl vaihtoo. ja oon silloin 18.. oon 96-syntyny :/ vai onks jotaa 2014 talvilähtöi italiaa?

Unknown kirjoitti...

Joo mä en osaa viel ees kuvitella, kuinka vaikeeta täältä lähteminen tulee olemaan.. Niin monista ihmisistä on tullut mulle tosi rakkaita!
Tohon talvilähtö-juttuun en oikeen osaa sanoa mitää, mutta luulen että ainakin niihin puolen vuoden vaihtoihin on mahdollista lähteä talvellakin. Ja mitä mä oon kuullu tosta lukion kolmosel vaihtoon lähtemisestä, on että se on mahdollista, mutta voi vaikeuttaa kirjotuksia.. Voin ihan kokemuksesta kertoa, että ainaki mä oon unohtanu suurimman osan jutuist, mitä oon viime vuonna opiskellut :D
Tsemppiä vaihtarivuoden suunnitteluun! Kyllä sun ainakin pitää lähteä, lähdet sitten lukion aikana tai sen jälkeen! :)
-S-