keskiviikko 30. tammikuuta 2013

En Huapacalco

Heipsan!

Me mentiin viime sunnuntaina vaihtareiden kanssa Huapacalcoon. Siellä on yksi pieni pyramidi ja paljon jyrkänteitä, joita pitkin pystyy kiipeilemään. Tää paikka sijaitsee noin kymmenen minuutin päästä mun kotoa, mutta tää oli kuitenkin mun ensimmäinen kerta kun kävin siellä.
Ensiks yksi poika kerto meille sen paikan historiaa ja sen jälkeen jokainen halukas pääsi kiipeilemään 40 metristä jyrkännettä pitkin! 40 metriä ei kuulosta näin niin korkealta, mutta kyllä se korkea oli! Aluksi mietin, että joo mä taidan jättää välistä, mutta sitten ku näin kaikkien muiden tekevän sen ni olihan munki nyt pakko kokeilla!! Kiivettiin ylös ilman köysiä helpompaa reittiä porukassa ja sen jälkeen jokainen laskeutu vuorotellen alas köyden avulla. Täytyy myöntää, että siellä ylhäällä tuli kyllä vähän äitiä ikävä ja parit kiljahdukset myös. No onneksi se ohjaaja oli niin kiva, että kyllä sieltä tultiin alas rohkein mielin! Tona päivänä oli tosi kuuma ja aurinko paisto kirkkaalta taivaalta. Sen takia sain punaisen päänahan, naaman ja niskan :D

Oon kuullut monien sanovan, että näin puolivälissä vaihtareita masentaa ja niillä on kova koti-ikävä, mutta mulla on asiat täysin päinvastaisesti! Oon tosi iloinen ja kiitollinen mun täällä olosta eikä asiat vois olla paremmin! :)

Alkuviikon oon viettänyt koulussa ja parhaiden kavereiden kanssa nauttien ihanan kesäisestä säästä ja niin tuun luultavasti viettämään loppuviikonkin :) Loppuun vielä kuvia sunnuntailta. Adiós!

-Oona





















1 kommentti:

Jek-ki kirjoitti...

Teille on haaste mun blogissa :)
http://lifeislittlemoments-jek-ki.blogspot.fi/2013/02/liebster-blog.html