perjantai 13. heinäkuuta 2012

OH HOH !!

OS148

Holaa!

Viimesiä viikkoja viedään! En voi uskoo, että mun lähtö on jo ens viikon sunnuntaina! Oon oottanu sitä jo niin pitkään ja kohta oikeesti lennän kauas pois... Fiilikset vaihtelee koko ajan. Välillä on vähän pupu pöksyssä, mutta oon kuitenkin tositosi ilonen et pääsen lähtemään enkä malttais odottaa!! :)
Ennen lähtöä mun kalenteri näyttää ihan täyttä, mikä on tosi kiva! Pääsen vielä näkemään kaikkia ihanuuksia ja nauttimaan niiden seurasta viimesen kerran vuoteen. Ens tiistaiks mulle on varattu aika Meksikon suurlähetystöön viisumia varten ja sitten pitäis olla kaikki tärkeät matkavalmistelut hoidettu.

Tänään ollaan pelattu golfia enemmän ku laki sallii :D Yhteensä 27 väylää!! Ja nyt kyllä jalat huutaa armoa, jonka takia käperrytään mamman kanssa sohvan pohjalle kattomaan täykkäreitä! <3
Rakastan kesäiltoja.

HASTA LUEGO!

-Oona

Ei kommentteja: