maanantai 23. heinäkuuta 2012

Mansikoita ja kyyneliä

Oona on nyt Meksikossa aloittamassa suurinta seikkailua elämässään! Tosi outoa, ettei yhtäkkiä nähäkkään melkein päivittäin niin kuin ollaan totuttu... Ikävä tulee, mutta onneksi mäkin pääsen muutaman viikon päästä starttaamaan oman vaihtarivuoden niin ollaan sitten samassa jamassa :)

En vieläkään tiedä tarkkaa Italiaan lentämispäivää, se tulee kuitenkin olemaan elokuun loppua. Koulu alkaa Italiassa vasta syyskuun puolella, joten mulla on lomaa vielä vaikka millä mitalla :D

Oon tosi happy, että mun lähtöä aikastaa loma Espanjaan. Lennetään mun siskon kanssa 13.8. Malagaan pakoon koulun alkua täältä Suomesta. Asutaan mun kummitädin kanssa Fuengirolassa ja äippä ja mummi matkaa meijän seuraks vähän myöhemmin. Espanjassa ottelen aurinkoa niin kauan, kunnes mun host-perhe on valmis ottamaan mut vastaan Italiaan ;)

Oltiin viime perjantaina keräämässä mansikoita, ja niitä kertykin sitten yli seittemäntoista kiloa. Pakastin on nyt pullollaan, mutta uskon että kun palaan vuoden päästä takaisin kotiin nii jotenkin ne kaikki on hävinnyt... Kuvat siis perjantailta :)

IMG_0040 (2) IMG_0043 (2) IMG_0039 IMG_0032 (2) IMG_0054 (2) IMG_0047 (2)

Ei kommentteja: