tiistai 31. heinäkuuta 2012

23.8. Italiaan !!

072 078 048 069

Mä lennän 23.8. Cagliariin!
Saatiin vihdoin sovittua mun saapumispäivä host-perheen kanssa ja ostettua lennot. Lennän Alitalialla Malagasta ensin Roomaan ja sieltä sitten suoraan Cagliariin. Vähän jännittää, kun mulla on vain reilu tunti aikaa vaihtaa konetta tuolla Rooman kentällä... Suunniteltiinkin jo mun kummitädin kanssa kunnon sotasuunnitelma tuota vaihtoa varten ;) Kerron siitä enemmän sitten, jos joudun siihen turvautumaan... :D

Mun Italia-perhe aikoo järjestää mulle jonkunlaiset "welcome"-partyt sinä viikonloppuna, kun heille kotiudun!
Can't wait! ;) Hauska nähdä niiden kaikki sukulaiset ja ystävät JA yrittää ymmärtää niiden pälätystä. Hymyilen vaan ja toistelen: "Io sono Senja, sono di Finland. Piacere!" :)

Vajaa kaksi viikkoa Espanjaan. Päivät alkaa vähenemään ja lista kasvamaan jutuista, jotka pitää muistaa hoitaa ennen lähtöä. Sitä ennen kuitenkin mökkeilyä täällä peltojen keskellä! :)

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

heei lähet samana päivänä ku mä hong kongiin:)monelta sun lento lähtee jos sattumalta törmätään lentokentäl :--D

Unknown kirjoitti...

Mä lähen tuolloin 23.8. Espanjasta, Malagasta :) Suomesta lähen jo 13. päivä pois. Ei valitettavasti nähä, ois ollu aika hauska kyl :D

Anonyymi kirjoitti...

aajoo :) no mut pidä hauskaa espanjas ja sitte tietenki italiassa! :D

Unknown kirjoitti...

Juu kiitti ja pidän ;D

Anonyymi kirjoitti...

toistele mielummin:
sono Senja, sono finlandese. Piacere!

Unknown kirjoitti...

Okei, täytyy muistaa! :)