maanantai 11. helmikuuta 2013

Onnen ainekset

Hola!

Ihanat & luotettavat vaihtariystävät, auringonnousu jo ennen seitsemää, hedelmät chilin ja limen kanssa, maailman paras host-perhe, Pretty Little Liars, Senja siellä Italiassa, chilaquiles, 122 päivää äidin, isin ja pikkusiskon saapumiseen sekä Luis Miguelin konsertti <3
Nämä asiat on saanut suuren hymyn mun naamalle viimeisten viikkojen aikana!
En olisi voinut saadakkaan parempaa host-perhettä ja ainut asia, joka saa mut haikealle tuulelle on se, että mulla on taas perheenvaihto edessä kolmen viikon päästä... No, asioilla on kuitenkin tapana järjestyä ja uskon, että tuun viihtymään mun viimeisessäkin host-perheessä.

Rakastan tätä Meksikon ilmastoa! Viime viikolla nautin joka päivä yli 25 asteen lämmöstä ja auringosta. Täällä ei oo myöskään satanut kunnolla varmaan kolmeen kuukauteen. Vaikka välillä oisikin ihan kiva jos täällä ois lunta, niin kyllä mä silti tykkäisin jos Suomessakin ois aina näin lämmin :D

Viikko sitten lauantaina olin mun sukulaisten kanssa katsomassa potkupalloa. Se on ihan eri asia mennä kattomaan jalkapalloa Suomessa kuin Meksikossa. Se stadioni oli ihan täynnä vaikka kyseessä olikin vain kahden kaupungin joukkueiden välinen ottelu! Viime torstaina mentiin sinne samaan paikkaan katsomaan meksikolaista supertähteä Luis Migueliä. Se oli mun ensimmäinen konsertti täällä Meksikossa ja siellä oli kyllä aika hauskaa :)

Viikonloppuna päätettiin ottaa Ana Lauran kanssa vaan rennosti. Käytiin syömässä sukulaisten kanssa pariin otteeseen, katsottiin vaikka kuinka monta leffaa ja käytiin läpi host-äidin vanhoja kuva-albumeja :) Nyt oon koulussa ja vietetään just ruokataukoa nurmikolla Julian kanssa. Life is goood!!!!

Besos a todos!

Oona
















1 kommentti:

julia kirjoitti...

awwww ton koiran masu näyttää niin pehmoselle ^___^

...anteeksi että ensimmäinen kommenttini teidän kivaan blogiinne on näin epäoleellinen. Asian korjatakaseni sanon, että tykkään lueskella näitä tein juttuja ja potea samalla hirveää matkakuumetta :) Hauska idea lähteä kaverin kanssa samana vuonna eri miahin vaihtoon!