maanantai 28. toukokuuta 2012

SENJA

S125
O062
toukokuu

Ciao !

Kun Oonakin esitteli täällä ittensä, niin mäkin voisin kertoa pari sanaa musta ja mun tulevasta vuodesta. Lähden siis Italiaan, tarkemmin Sardiniaan, joka on saari siinä Italian vasemmalla puolella. Tällä hetkellä tiedän vaan, että meitä lähtee Italiaan Rotaryn kautta tasan kaksi suomalaista ja että me molemmat päästään Sardinian pääkaupunkiin Cagliariin. Oon super innoissani, koska toi kaupunki näyttää googlettamisen perusteella tosi kauniilta!

Italiaa oon opiskellu nyt reilun kuukauden kansanopistolla. Ilmottauduin kurssille ihan vaan sen takia, että haluun osata edes esitellä itseni, kun tapaan ensimmäisen perheeni siellä Sardiniassa. Tällä hetkellä tuntuu kuitenkin vielä siltä, etten tuu koskaan oppimaan  puhumaan niitten pizzapoikien kanssa.. ;)

Mitäs mä muuta kertoisin.. Urheilen oman mielen mukaan, soittelen pianoa (liian harvoin nykyään) ja opiskelen - onneks toi viimenen loppuu parin päivän jälkee vähän pitemmäksi aikaa. Oon päättänyt, että opiskelen tosissani sitten taas kun palaan Suomeen. Italiassa aioin oppia Italiaa ja pitää hauskaa!

Nyt lähen viettämään paria vapaapäivää koulusta ennen viimeistä koetta :)

Piacere!

Ei kommentteja: