lauantai 26. toukokuuta 2012

OONA

IMG_1294 258432_1975092784454_1457121703_2116064_4591347_o Kuvaussessio1 049 IMG_6420 IMG_2282 IMG_6543

Hola! Soy Oona, soy 16 anos y soy finlandesa... Ja siihen  ne mun espanjan taidot loppuki, vaikka oon sitä opiskellu jo kolme kurssia :D No siellä Meksikossahan mä sit opin!
Oon siis lähdössä Meksikon auringon alle 22.7. Nyt tiedän vasta tulevan Rotary-piirini ja se on Mexico Cityn piiri 4170. Isäntäperheistä pitäisi tulla lähiviikkojen aikana viestiä ja ootankin sitä jo ihan täpinöissäni :)

Oon seikkailunhaluinen tyttö, jonka takia haluan lähteä vuodeksi maailman toiselle puolelle. Nauran paljon ja kovaa, minkä oon luultavasti perinyt kuushenkiseltä perheeltäni. Rakastan musiikkia! Laulan ja soitan kitaraa päivittäin ja haluun myös näyttää Meksikon mun kullannupulle - ukulelle. En pystyisi ajattelemaan vuotta ilman minkäänlaista soittamista niin mun pakko ottaa mukaan jotain mitä voin rämpyttää, kun inspiraatio iskee ;)

Nyt on tasan viikko siihen, et juostaan Senjan kanssa ulos lukion ovista kohti kesälaitumia ja fiilis on mitä parhain! Enää kaks koetta ja sit me ollaan kahlattu kunnialla lukion ensimmäinen vuosi läpi. Ennen lähtöä, johon on tänään laskujen mukaan 57 päivää, aion elää täysillä. Lomasuunnitelmissa mulla on saunomista, pohjarusketuksen haalimista, golffaamista ja paljon perhettä sekä kavereita :)

Adios!!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

mä oon kans unelmoinu jo pitkää et pääsisin vaihtariks! ja meksikoon haluisin :) toivottavasti postaat usein koska nää blogit inspiroi mua säästää rahaa tota vuotta varten:D kiitti jo etukäteen(: